Správa nemovitostí
Správa nájemních a investičních nemovitostí
Byty, činžovní domy

příklady spravovaných nemovitostí
Výhody pro majitele:
• Garance pravidelného nájmu podle podmínek zvoleného tarifu
• Správa nemovitosti včetně drobných oprav a údržby, udržení a zvyšování hodnoty nemovitosti
• Pojištění domácnosti/vybavení bytu proti škodám způsobeným nájemníkem
• Významná úspora času a pracnosti, hledání nájemníků a nájemní smlouvy řeší správce
• Navíc zpracování podkladů pro daňové přiznání
Pro koho je správa nájemních nemovitostí určená?
• pro časově vytížené majitele bytů, kteří často cestují či bydlí v zahraničí, ale chtějí mít jistotu profesionální správy svého investičního bytu.
• pro starší majitele, kteří již nechtějí mít starosti s pronájmem, ale chtějí si nájemní byt nadále ponechat, případně pro své potomky.
• pro majitele bytů, kteří například zdědili nemovitost mimo své bydliště, a chtějí si ji nadále ponechat a nechat zhodnocovat.
• pro majitele více nemovitostí, bytů či celých činžovních domů, kteří z časových důvodů potřebují pomoc profesionálů s jejich správou.
Zadat poptávku správy / pronájmu
Rekonstrukce bytů
- původní kuchyně
- nová kuchyně
- původní koupelna
- nová koupelna
Příklady rekonstrukcí a zvýšení hodnoty nemovitostí
Vedení účetnictví SVJ
V rámci vedení účetnictví SVJ zajišťujeme všechny účetní úkony podle aktuálních zákonů a nařízení, včetně online evidence všech potřebných dokumentů, zejména:
• vedení účetnictví v souladu se zákonem a prováděcími předpisy
• vedení zákonem stanovených účetních knih a evidence v souladu s příslušnými předpisy
• kontrola úhrad závazků
• zpracování sestavy nezaplaceného nájemného a služeb, obsahující i nedoplatky z předešlých období
• kontrola věcné a účetní správnosti faktur
• vypracování účetní závěrky včetně příloh
• předkládání rozvahy a výkazu zisků a ztrát výboru společenství
• zajištění vypracování daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob, pokud správce daně toto přiznání požaduje
• mzdová agenda, odměny zaměstnanců formou dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti
• 1x ročně vypracování a zasílání přehledů pro příslušné zdravotní pojišťovny a SSZ
• sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků provozního účtu společenství na fondu oprav
• zajištění řádného dodržení zákonných termínů a lhůt
Vedení účetnictví pro podnikatele a živnostníky
V rámci vedení účetnictví pro podnikatele a živnostníky zajišťujeme zejména:
• vedení účetnictví v souladu se zákonem a prováděcími předpisy
• vedení zákonem stanovených účetních knih a evidence v souladu s příslušnými předpisy
• kontrola úhrad závazků
• zajištění daňové evidence (evidence příjmů a výdejů, pohledávek a závazků, evidence dlouhodobého majetku a zásob)
• zpracování karet rezerv
• kontrola věcné a účetní správnosti faktur
• vypracování účetní závěrky včetně příloh
• předkládání rozvahy a výkazu zisků a ztrát
• zajištění vypracování daňového přiznání k dani z příjmů fyzických a právnických osob